...

سلام... روزه و نمازاتون قبول...منو بگو میخواستم هر ۵شنبه یه پست داشته باشم!!!! واقعا که عجب دختری شدم هاااا!!!!

امروز تولد دوست عزیزم حمیده بود....فقط تونستم براش یه sms بزنم... امیدوارم خوشبخت بشه و به همه آرزوهاش برسه....

هفته قبل به طور کاملا باور نکردنی رفتم جمکران...جای همگی خالی بود...تو این سفر سه جا برا اولین بار رفتم... یکی کنار ضریح حضرت معصومه...یکی دیگه برا اولین بار رفتم کنار چاه امام زمان و نشستم و دعا خوندم....آخریشم این بود که برا اولین بار رفتم کوه حضرت خضر... سفر خیلی پرباری بود با کلی اتفاقات قشنگ و در عین حال عجیب که حتی نمی تونم تعزیف کنم. باید آدم در اون موقعیت ها قرار بگیره تا درستیشون رو تایید کنه....

دیگه اینکه از اول شهریور دارم میرم سر کار... البته به طور غیر رسمیه اما به هر حال باید از یه جایی شروع می کردم. محیط کاری و آدمای اونجا رو خیلی دوست دارم،‌ اونا هم به من خیلی محبت دارن...

-----------

خدایا به حرمت این شبای عزیز ازت می خوام کمکمون کنی تا به باطنمون هم مثل ظاهرمون اهمیت بدیم و اونو زیبا و آراسته کنیم...

خدایا گناهان ما رو ببخش و وجودمون رو سرشاز از عشق و محبت گردان...

خدایا کمکمون کن تا انسانی زیبا باشیم...

خدا جونم دوست دارم یه عالمه.....هر چی بگم بازم کمه....

برا همه چیز ممنونم

 

 

 

بابایی همیشه در قلبم زنده ای

 

*****

در گذر گاه زمان

خیمه شب بازی دهر با همه تلخی و شیرینی خود می گذرد

عشق ها میمیرند

رنگ ها رنگ دگر می گیرند

و فقط خاطره هاست

که چه شیرین و چه تلخ دست ناخورده است

*****

بابا جونم

فقط می تونم بگم دلم برات تنگ شده ودوست دارم

اون قدر زیاد که حتی آخرش رو نمی بینم.

بابایی من

به خاطر اینکه اونی نبودم و نشدم که می خواستی متاسفم.

برام دعا کن دختر خوب و انسان بهتری باشم.

روحت شاد و قلبت سرشار از الطاف خداوندی باد.

*****