for a true friend

 

listen and silent are two words with the same letters

and are very important in friendship

 only a true friend can listen to you when you are silent

 

تبریک روز دانشجو

سلام.

 روز دانشجو  رو به همه دانشجوها مخصوصا داداش های خوبم -بهنام و بهزاد- و الهام جون ناز و مهربونم و دوستای عزیزم تبریک می گم.

دوستتون دارم و همیشه براتون آرزوی موفقیت و سلامت و شادی می کنم.

 

 

اخبار این روزا

نوشتن یادم رفته!

از کجا شروع کنم؟ از خونه یا شرکت یا از خودم؟

خودم بد نیستم... دوباره طبق معمول کلی ایده دارم که نمی دونم چندتاش عملی میشه!

راستی من این ترم دو بار کنفرانس دادم... کلی بچه ها تعجب کرده بودن و من خودمم باورم نمی شد خوب از آب در اومده باشه... کلی همه به یه چشم دیگه نگام می کنن و دیدشون کلی عوض شده... همه میخواستن تا از روی متن کنفرانسم یه نسخه داشته باشن... فکر می کنن من خیلی می خونم ولی اینجوری نیست... بی خیال دیگه حوصله اینکه بقیه رو متقاعد کنم که من چطوریم و چی می خونم و چقدر ندارم...

وایییییییییییییی از این مملکت و سطح فکرشون. نمی دونم چی فکر می کنن که ندیده و نشناخته و بدون تحقیق فقط چون دخترم می گن نه! من روی همشون رو کم می کنم. اینو ثابت می کنم که من می تونم .... حالا که اونا قبول نمی کنن خودم دست به کار می شم...

یه سوال: احساس آدما چقدر بهشون راست میگه و چقدرش دروغه؟ تازه اگه راست هم بگه یه مشکل دیگه وجود داره و اون هم عقل و منطقه!!! با این یکی چی کار کنم؟

من الان احتیاج به نرم افزار carrier دارم اما cd اونو گم کردم و هر چی تو باکس رو می گردم نیست. بد شانسی دیگه هم اینکه از روش ایمیج هم نگرفتم... حالا از کجا این نرم افزار رو گیر بیارم؟

راستی بالاخره ADSLجور شد و من و بهزاد هم کامپیوترهامونو شبکه کردیم! وای چقدر فاز میده

 

 

 

ایضاله

 

نی قصه آن شمع چگل بتوان گفت

نی حال دل سوخته بتوان گفت

غم در دل من از آن است که نیست

یک دوست که با او غم دل بتوان گفت