سلام...

تا حالا به خودتون نامه نوشتین؟

من چند سال قبل که خیلی تحت فشار بودم نشستم و برا خودم یه ایمیل نوشتم؛ امروز که میلمو نگاه میکردم چشمم به اون ایمیل افتاد. عنوانش درد دل بود؛ درست روز آخر قبل قبل اینکه بیام خونه تو سایت نوشته بودمش؛ خوندمش و یاد خیلی چیزا افتادم با اینکه کمی ناراحت شدم اما در کل خوشحالم!

کاش الانم مثل اونوقتا همونقدر ساده مونده بودم اما درسای زندگی باعث شد کمی از طرز فکرام عوض بشه بعضیاش بهتر و بعضیاش خودخواهانه تر بشه!

بعضی وقتا از خدا دور شدم و نبودشو احساس کردم و بعد مثل این بچه هایی که اشتباه میکننو با حالت خجالت و زیرچشمی مامانشونو نگاه میکنن تا ببینن مامانشون بهشون لبخند میزنه که دوباره بخندن همونجوری برگشتم و به خدا نگاه کردم!

تو این مدت با خیلیا آشنا شدم؛ با خیلیا حرف زدم؛ آخرش متوجه شدم آدم هر قدرم بخواد منطقی باشه آخرش این دلشه که براش تصمیم میگیره؛ نه پول و نه ماشین و نه خونه!

مهم اینه که دل به کی دل ببنده؛ کنار کی احساس امنیت و آرامش کنه؛ کنار کی دیگه هیچی از دنیا نخواد

خیلی احساس قشنگیه؛ اما اگه دو طرفه نباشه آدمو از بین میبره

غم عشق و دوری و وصل و جدایی همشون قشنگن؛

تجربش به همه چی می ارزه

با اینکه ممکنه به وصل نرسه و کمر آدمو خم کنه اما باید تجربش کرد چون در سالهای آینده احساس خوبی به آدم میده!

:)


نظرات 2 + ارسال نظر
علی اکبر سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:27 ب.ظ http://hamsahrijavan.blogsky.com

سلام
چطوری؟خوبی؟
تولد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) رو به شما تبریک میگم ..
امیدوارم همیشه روزهایی پر از شادی و نشاط را در پیش رو داشته باشید ..
موفق باشی

علی اکبر سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:20 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
خوبی؟
بیا وبلاگم و نظرت رو بنویس( تو پست این جا آنجا همه جا ) .. هر چی که میدونی و هر راهی که فکر میکنی نتیجه مطلوبی داره رو بنویس .. ممنون
منتظرم
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد