تولد

۳تا نوزاد جدید به جمع خانواده اضافه شدن... اسماشون امیرعلی و یاسمین و پرستو هستش... خیلی نازن.. ایشالله در کنار مامان و باباشون با شادی بزرگ بشن و خوشبخت بشن...  مامان امیر علی و یاسمین دوقلو بودن و بچه هاشونم با اختلاف یه هفته به دنیا اومدن... پرستو و یاسمین هم دقیقا در یه روز متولد شدن...

 ---- 

راحیل هم امروز دلیل عکس العمل ها و موضع گیریهای جدیدم رو پرسید اما خودمم نمیدونم دلیلش چیه! ... حتی بعضی وقتا جلو مامان هم که مطمئنم خیر و صلاحم رو میخواد همین برخورد رو دارم!!!!

---- 

 شدیدا احساس تنهایی میکنم... چرا یه دفعه اینجوری تنها شدم! ...

خدایا.... 

 --- 

دلم میخواد به جای اینکه دور خودم دیوار بکشم یه پل بزنم و از رو مشکلات رد بشم اما بلد نیستم!!! 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی شنبه 20 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:22 ب.ظ http://spantman.blogsky.com

سلام دوست عزیز
خیلی ممنون که درب کلبه مهربونی تون باز بود
امیدوارم که سر زده نیامده باشم
اگر بتونم شاید .........
نمی دونم ولی اگر دوست داشتی می تونی روی من حساب کنی چون من از این دیوارها زیاد دیدم دور عده ای که موفق شدن برشون دارن
به من سری بزن
خوشحال می شم
موفق باشی

علی اکبر چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:12 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com/

سلام
خوبی؟
خوشحالم که سه تا کوچولو به خانواده تون اضافه شده ...خدا حفظشون کنه...
همیشه این جور موقع ها خدا بهترین راه رو نشون آدم میده...
قبل از همه خودت بهترین کسی هستی که میتونه مشکلات رو از سر راه برداره ...یکم خودت رو باور داشته...
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد