انتخابات

اینم از انتخابات امسال!

امسال مامان ناظر انتخابات بود. از یک هفته جلوتر یه مجله راجع به وظایف ناظر دستش بود و هر شب اونو می خوندش. امروز وقتی از مدرسه اومد می گفت ناظر بودن کار خیلی آسونی بود اما این اولین و آخرین باری بود که تو این کارا شرکت می کنه!!!!

-----

چند روز پیش رفتم مهدیه نماز امام زمان. همیشه هر 4ماه یکبار که دور قرآن تموم میشه،‌ موقع شروع دور جدید همه میان مهدیه و این نماز رو با هم می خونن. برای همه دوستام دعا کردم. همون شب یه خواب قشنگ دیدم. خواب دیدم رفتم مدینه و در حرم پیغمبر هستم و دارم دعا می خونم... صبح که بیدار شدم کلی انرژی مثبت داشتم...

-----

صبح رفته بودم خیابون! وقتی رسیدم خونه همینکه پامو گذاشتم روی پله جلوی در یه دفعه پام سر خورد و افتادم زمین....آخ هنوز پام درد میکنه!!!

اما نمیدونید چی شد!خدارو شکر خوردم زمین!!! آخه باعث شد که گوشوارمو که افتاده بود پایین پله ببینم. از ذوق درد پام اونجا یادم رفت...

-----

بهزاد یه کامپیوتر خریده که با خوذش ببره خونه دانشجوییش. اونم به قیمت 30 هزار تومن... فکر کنید چه کامپیوتریه دیگه این! فکر کنم یه کم خرجش کنه یه چیزی بشه. رم دستگاهی که تو خونه ازش استفاده می کنه یک  گیگابایته،  اما این رمش 32 هستش! چه جوری بهزاد می خواد باهاش کنار بیاد من نمی دونم!!!

-----

راستی من از موقعی که کودکستان می رفتم یه دوست داشتم به نام ملیکا...تا دبیرستان با هم بودیم. شمارشون عوض شده بود و من هر کار کردم شمارشونو پیدا کنم نتونستم. اونم منو چون خونمون عوض شده بود نتونسته بود منو پیدا کنه. دیگه کم کم نا امید شده بودم که یه روز تو خیابون دیدمش و کلی هر دوتامون خوشحال شدیم...وقتی مدرسه می رفتیم یه روز بابای من می اومد دنبالمون یه روز بابای ملیکا... وای چه روزایی بودا!!!

 

نظرات 1 + ارسال نظر
همون یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 06:25 ب.ظ http://baltic.blogfa.com

سلام خوبی ؟؟؟

آخییییییییییییییییییییییییی دلم حال اومد ... با محسن با هم {نیشخند}

خوب چه خوب
میگم راستی تو ۱۴ سالت بود که رای بده یا نه ؟؟؟؟
شایدم با پارتی بازی مامانت رای دادی دیگه !!!!

خوب نماز هم خووندی ؟؟ خوبه قبول باشه ؟؟!! همینا میگن

خوب خوبه آدم یه دوست داشته باشه که اینطوری باشه !! چه حالی میده بعد این همه وقت !!

راستی خوب میخواستی خوونتونا عوض نکنی !!!!

خوب دیگه

ولی خیلی نامردی !!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد