با توکل بر خدا زندگی رو به سوی کامیابی و خوشبختی ادامه می دهم

 

هوالحق

******************************

اکنون همه چیز برای انجام مشیت الهی راه می گشاید و حق من در پرتو فیض و به گونه ای معجزه آسا به من می رسد.

اینک گذشته ها و هر چه را فرسوده و کهنه است کنار می گذارم. باشد که نظم الهی در ذهن و تن و امورم برقرار گردد.

؛اینک همه چیز را از نو می سازم؛

خیر و صلاح به ظاهر محالم هم اکنون تحقق می یابد و آنچه غیر منتظره است رخ می دهد.

نفحه ی کامیابی از شمال و جنوب و خاور و باختر هم اکنون حق مرا به سوی من خواهد وزاند.

خیر و خوشی بیکرانم از چهار جهت به سویم می آید.

سنجهایم را بر هم می کوبم و در وجد و طربم. زیرا خدا پیشاپیش من گام برمی دارد و راهم را هموار و آسان می کند تا کامیاب شوم.

برای کامیابی خویش که چون گردبادی پیرامونم می چرخد سپاس می گزارم. اگر مانعی بر سر راهم قرار گیرد بی درنگ آن را می روبم. زیرا با جان جانان همراهم و مشیت الهی حیاتم را در پیش می گیرم.

آگاه از خیر و صلاح خویش٬ مجالهای بی پایان را درو می کنم.

گذشته را به دور می افکنم و در اکنون شگفت انگیز زندگی می کنم. آنجا که هر روز شادمانیهایی شگفت انگیز و دور از انتظار در بر دارد.

در ذهن الهی فرصت گمشده وجود ندارد. اگر دری بسته شود٬ دری دیگر می گشاید.با موانع طرح دوستی می ریزم تا هر مانعی پله ای شود برای بالا رفتنم. هر چه در این عالم است -مرئی و نامرئی- در کار است تا به حق خود برسم.

مزرعه های تازه مشیت الهی در برابرم گشوده شده است و این مزرعه ها از محصول سفید شده اند

مشیت الهی برای من پایدار است و از جای خود تکان نمی خورد؛ و آنچه به چشم می بینم بر حق است.

*************************