درد دل

تصمیم گرفتم با یک نفر دوست بشم...

اون فرد از من خیلی بزرگتر، داناتر و باتجربه تره تقریبا همسن و سال پدرمه اما تنهاست...

امشب این تنهایی رو از تو چشماش تونستم بخونم، او تنونست غم دلش رو پنهون کنه...

تصمیم گرفتم جای خالی دوست مشترکمون رو یه کم براش پر کنم و یه عالمه شادی به دل مهربونش هدیه کنم...

خدایا کمکم کن....

دوست مشترک از اون بالا بالاها برام دعا کن چون می دونم که خدا تورو خیلی دوست داره و تو هم ما دو نفر رو....

----------------------

امشب دلم برای بابام خیلی تنگ شده...

می دونم هست، کنارمه، وجودش رو کنارم احساس می کنم اما ...

چند روز پیش تولدش بود و من نمی دونستم کجا و چطوری باید بهش می گفتم "بابا جون تولدت مبارک." تنها جایی که پیدا کردم قلب و دلم بود چون تنها جاهایی بودند که می تونستم بهترین و با ارزشترین حقایق زندگیمو توش نگه دارم. خدای مهربون و بزرگ و بخشنده من اونجاست، بابا و مامان عزیز و دوست داشتنی و مهربون و قشنگ من اونجان و همینطور بهترین دوستام و زیباترین لحظات و خاطرات زندگیم .....

اون شب به همراه یک شمع یک تولد زیبا تو بهترین جای وجودم برای بابا گرفتم وبهترینهایی رو که می شناختم به این مهمونی دعوت کردم و تقریبا همه رو دیدم حتی ....

-----------------------

خوب حاالا یک سخن برای خودم:

نبض زندگی هنوز می زند،

من زنده ام، بهار در راه است، ستاره چشمک می زند، ماه می درخشد

غنچه ها باز می شوند،

پس چرا ناامیدی؟؟؟؟

اینم برای....

همه چیزهایی که قابل تجربه اند، لزوما قابل توجیه نیستند و همه چیزهایی که قابل توجیه اند قابل تجربه نیستند.

و یه چیز دیگه:

زندگی کوتاه است و انرژی محدود. و با این انرژی محدود، باید نامحدود را یافت. باید ابدیت را یافت.پس بیا و به خاطر مشکلات بی اهمیت نگرانی به خود راه مده....

نظرات 2 + ارسال نظر
oldman جمعه 16 دی‌ماه سال 1384 ساعت 05:50 ق.ظ http://www.siamakold.blogfa.com

......« ای مزدا»......
...... « ازکردارهای کسی که در پی ازار جهانیان است؛ گزندی به من نخواهد رسید.».......
........«و ان کردارهای دشمنانه؛ به خود او باز خواهد گشت» ........
.......« واو را از زندگی نیک باز خواهد داشت ؛ وزندگی اش را به بدی خواهد کشانید«......
گزیده ای از گاتها

شهرام جمعه 16 دی‌ماه سال 1384 ساعت 07:04 ق.ظ http://srm3ven.blogsky.com

مطالبت بسیار جالب و خواندنی بود، انشالله همیشه بنویسی. اگه وقت کردی یه سری هم به من بزن، خوشحال میشم...
موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد