الهام-اراده

 

برای همه پیش میاد که گاهی اوقات چیزهایی بهشون الهام میشه و معمولا توجهی بهش نمیشه...

من چندین بار در موقعیتهای مختلف برام این موضوع اتفاق افتاده و بیشتر اوقات هم درست از آب در اومده و هر بار به خودم میگم: باید از این به بعد بیشتر توجه کنم ...

ولی دیشب که خواستم کاری در قبالش انجام بدم نتونستم... هیچ کاری از دستم ساخته نبود و فقط دعا کردم که به خیر باشه...

شایدم هدف از این الهام همین دعا کردن بوده.... الله اعلم....

------------

راستی میخوام 17 بگیرم، اگه بیشتر بشه چه بهتر ولی اینشم اگه بشه گرفت به نظر من که خیلی عالیه، حداقل نمره الف که گرفتی ....

------------

مرحله دوم هم ای بدک نیست... ولی باید تقویتش کنم یه موقع وسط راه وانسته....!!!!!!!!!

------------

راستی روی آب خوابیدن و خواب دیدن هم جالبه ها... !!!!!!!!!!!!!!!!!

-------------

چند شب پیش از خدا راجع به "اراده" پرسیدم. اینکه چطور میشه تقویتش کرد؟

همون شب به طور اتفاقی در یک شب نشینی کوتاه چشمم به کتابی افتد، برداشتم و ورقش زدم و فصلی از اون که برام جالب بود رو خوندم و جواب سوالمو توش پیدا کردم...

در کتاب اومده بود:

"‌ اراده همان نیروی شگرف و استعداد ذاتی است که پایه شخصیت انسان بر آن استوار است. قدرت و توانایی آن برای تغییر و اصلاح ماده جوهری روح نامحدود است و هر قدر روح به طرف ترقی و کمال رود قدرت و توان آن زیادتر می گردد.

وقتی انسان قصد و نیت و اراده خود را برای انجام کارهای خیر بکار اندازد و در این راه ثابت قدم باشد متدرجا اراده او قوی و نیرومند شده و در روح او صفا و تابندگی تجلی خواهد کرد."

------------

امروز بعدازظهر که خوابیده بودم خواب خیلی جالبی دیدم...

خواب دیدم محیط وب لاگها به صورت سه بعدیه و منم خیلی راحت داخل مونیتور و روی صفحات وب لاگ یکی از دوستانم قدم میزنم... نوشته ها و عکس ها هم روی یکی از دیوارها به وسیله ویدیو پرو‍ژکشن ظاهر میشد،‌‌‌ دوستم رو هم دیدم. تو خونشون پشت میز. خیلی جالب بود. میشد مکانهایی رو که خیلی با هم فاصله دارن در آن واحد از داخل مونیتور دید...

تا حالا داخل کامپیوتر نرفته بودم که اونم .......

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد