یادداشت جمعه ۱۹/۳/۸۵

نمی دونم چرا خوابم نمی بره...

دو ساعتی می شد که رفته بودم بخوابم آخه خیلی خسته بودم اما اصلا خوابم نمی برد... شاید از خستگی زیاد باشه... شایدم بخاطر عذاب وجدان در کوتاهی از انجام کاریه که به خاطر.... نکردم. ولی خوب به هر علتی که باشه منو کشونده  پشت کامپیوتر...

-------------------

اینم از جام جهانی فوتبال بالاخره شروع شد... شروعش که حداقل برای من جذابیت نداشت، احتمالا به این خاطره که مدتهاست فوتبال تماشا نکردم... خیلی دلم می خواست مراسم افتتاحیه رو ببینم اونم که تمام کانالها کدگذاری شده بود...

-------------------

امروز رفتیم باغ  دایی جونم. جای دوستام خالی بود، کلی گیلاس و آلبالو و زردآلو و یه کمی توت خوردیم. حیف که استخر آب نداشت و گرنه یه شنای درست و حسابی می کردم. یاد بابا بخیر... پارسال با اون می رفتیم باغ و تو استخر شنا می کردیم. هنوز باورم نمیشه اون نیست. آخه حضورشو هر لحظه احساس می کنم....

بگذریم...

در راه بگشت خیلی خدا بهمون رحم کرد. آخه بهنام داشت با سرعت زیادی (فکر کنم 140 به بالا بود) رانندگی می کرد که یه دفه کلاچ ماشین دچار نقص شد و دیگه نگرفت... شانس آوردیم که بهنام کنترل خودشو از دست نداد و به درستی کنار جاده نگه داشت... چون بهزاد به سیستم کلاچ ماشین کاملا وارد بود ظرف مدت کوتاهی اشکالشو پیدا کرد و اونو بر طرف کرد....

خدا رو شکر به سلامت رسیدیم خونه....

--------------------

کم کم داره خوابم می بره. کلی حرف دارم اما بعد سر یه فرصت مناسب همشو خواهم نوشت...

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
erfanet شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:03 ق.ظ http://ss57.blogsky.com

سلام دوست گلم
هر گاه خوشحال شدی آرام بخند
که غمت بیدار نشود
وهر وقت غمگین بودی آرام گریه کن
تا شا دیت نا امید نشود
بهم سربزن بازم میام
امیدوارم همیشه شاد باشی

آسمان آبی شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:46 ق.ظ http://www.notmenotyuthenwho.persianblog.com

او بندگانش را بیشتر از اینهادوست داره .وب لاگ زیبایی داری . وب لاگ من (نه من نه تو پس کی ؟(www.notmenotyuthenwho
است . امیدوارم اگه آمدی خوشت بیاد .

همون رهگذر مزاحم یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:57 ق.ظ

سلام خوبی یگانه خانوم خدا را شکر که به خیر گذشته
راستی میخواستی جای ما هم بخوری !!!
۸کلید را که شنیدی؟
۱(هرگز لبخند را ترک نکن چون امکان داره هر لحظه یکی عاشق لبخند تو بشه)
۲(ممکن است در دنیا فقط یک نفر باشی . ولی برای بعضی ها تمام دنیایشان هستی)
۳(هرگز وقتت را با کسی که حاضر نیست .قتش را با بگذراند نگذران)
۴(شاید خدا خواسته که ابتدا بسیاری افراد نامناسب را بشناسی سپس فرد مناسب را پیدا کنی به این ترتیب وقتی پیدا کردی میتوانی شکر گزار باشی)
۵(به چیزی که گذشت غم مخور به چیزی که بعد از آن امد لبخند بزن)
۶ (همیشه افرادی هستند که تو را می آزارند ولی همواره به افراد دیگر اعتماد کن و مواظب باش به کسی که تو را ازرده دوباره اعتماد نکنی)
۷((خود را به فرد بهتری تبدیل کن و مطمین باش که خود را میشناسی قبل از اینکه دیگری را بشناسی و انتظار داشته باشی او تو را بشناسد)
۸(زیاد از حد خود را تحت فشار نگذار بهترین چیزها در زمانی اتفاق می افتد که اصلا انتظارش را نداری)

موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد