نذار تنها بمونم

دلم پره حرف بود... یه کم که نوشتم تصمیم گرفتم همشو پاک کنم...

خسته ام. خیلی خسته ام...

فردا باید از صبح در مراسم عذاداری شرکت کنم...

3 تابستون--3عزیز—3 پرواز ملکوتی

نظرات 4 + ارسال نظر
دو پرنده یک پرواز یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:12 ق.ظ http://2birds.blogsky.com

///// س ل ا م /////
درود به شما دوست گرامیه من
خوبین شما ؟؟؟ امیدوارم که چنین باشه
اول از هر چیزی ازتون معذرت می خوام که مدت طولانی نبودم و هم ننوشتم و هم اینکه بهتون سر نزدم(جبران می کنم)
بعد از مدتی نسبتا طولانی من
آپ کردم
منتظر حضور گرمتون در کلبه ی کوچیکمون هستم
حرفایی واسه گفتن دارم....
منتظرتم
س ب ز و ش ا د ب ا ش ی
***** ف ع ل ا *****

مبارز حق یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:40 ق.ظ http://www.roohebidar.persianblog.com

سلام
وبلاگت قشنگه . منم دارم تو وبلاگم در مورد راههای بیدار شدن روحمون می نویسم فکر می کنی چه طوری می تونیم اونو بیدار کنیم؟

[ بدون نام ] یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:44 ق.ظ

سلام با تشکر از زحماتتون اگر می خواهید در مورد تناقضات قرآن و اشکالات علمی موجود در متن قرآن و زنان پیامبراسلام و... بیشتر بدانید به این ادرس سری بزنیدwww.alcoran.blogsky.com

هیچکس یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:52 ق.ظ

سلام خوبی
((وقتی که خورشید به حسارت می نشیند جهانم گویای عشق تو نیست که با تو حرف بزنم. هنوز خاکستر زمانم در خلوص دیدگانت شعله ور است. در حوالی کدامین چشم از طعم نگاهم پرهیز می کنی . تو اسطوره نبودت طعم طلسم قصه هاست . پس چگونه می توانم فراموشت کنم.؟))

موفق باشی
نگفتی که چی شده
ولی تسلیت عرض میکنم خدمت شما و خانواده گرامیتان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد