مامان اومد

مدتی میشه که فرصت و حوصله نوشتن نداشتم...اتفاقات خوب و بدی رو پشت سر گذاشتم....

بهترین اتفاقی که تو این مدت افتاد برگشتن مامان از سفر حج بود...شبی که قرار بود مامان بیاد همگی رفتیم فرودگاه. وای که چه جمعیتی اومده بود. می ترسیدم که تو جمعیت نتونم مامانو پیدا کنم... از ساعت 10 تا 5/11 منتظر بودیم اما خبری ازشون نشد. به نرده ها تکیه داده بودم و با نگرانی به در خروجی حجاج نگاه می کردم. نگهبان فرودگاه بهم نزدیک شد و گفت دخترم دیگه کسی نمونده. در حالیکه اشک تو چشام جمع شده بود گفتم ولی مامان من هنوز نیومده. نگهبان گفت صبر کن تا من برم داخل سالن رو ببینم. چند لحظه ای از رفتن نگهبان نگذشته بود که مامان از در خروجی بیرون اومد. خودمم نمی دونم که چطور خودمو به مامان رسوندم...گویی اون 14 روز برام مثل 14 سال گذشته بود. در آغوش گرم مامان دوباره احساس آرامش می کردم. چقدر دلم تنگ شده بود. تو راه برگشت به خونه بغض سنگینی راه گلومو بسته بود. افکار زیادی از سرم می گذشت. خاطرات شیرین در کنار هم بودن گذشته. جای خالی بابا رو با تمام وجود احساس می کردم. فقط دیدن چهره زیبا و آرام و پر از آرامش مامان که بخاطر خستگی سفر به خواب رفته بود تسکینی برای دلم بود....

تمام طول مسیر رو بودن اینکه کسی متوجه بشه اشک می ریختم. تلاش من هم برای آروم شدن هیچ ثمری در بر نداشت....

وقتی به خونه رسیدیم تقریبا آروم شده بودم. سریع در رو باز کردم و رفتم بالا و آبی به سر و صورتم زدم تا بقیه چیزی نفهمن. اسپنددونو برداشتم و برا حاجیامون اسپند دود کردم... بابابزرگ و مادرجونم هم شب خونه ما موندن... شب پیش مامان خوابیدم، منم اونقدر خسته بودم که همینکه چشامو بستم خوابم برد.... فردا بعد ازظهر هم مراسم استقبال و پذیرایی و شام در تالار پذیرایی مهر به خوبی و رضایت تمام برگذار شد...

شب وقتی همه رفتن مامان در ساک هارو باز کرد و کلی سوغاتی...

دست گل مامانم درد نکنه...

-------

راستی امروز چهارم آگوست بود... وقتی بعد از ظهر میلم رو چک می کردم دیدم یاهو برام یه آلارم فرستاده که یگانه خانوم تولدت مبارک. شما 24 ساله شدید... تازه یه کارت پستال قشنگم برام اومده بود...

یادم رفته بود تاریخ تولدم به میلادی چهارم آگوست بوده...

Yahoo دست گل تو هم درد نکنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

--------

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:06 ب.ظ http://www.wall.blogsky.com

تولدتون مبارک..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد