میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر گرامی باد....

 

خداوندا امسال باباجونم پیش ما نبود تا به پاس محبتهاش بر دستها و پیشانی اش بوسه زنم...

خداوندا به اندازه یک دنیا و هفت آسمان بر او سلام برسان و به پاس این شب عزیز او را نزد خود گرامی قرار ده

و از بهترین نعمتهایت او را بهره مند گردان

خداوندا تو را بخاطر داشتن چنان پدر مهربانی که هنوز عشق و صفای وجودش را در خود احساس می کنم

و لبخند مهربانش را در برابر چشمانم می بینم شکر می گویم.

خداوندا ممنونم که چنان پدری داشتم... تو را برای لحظه لحظه ی در کنار هم بودنهامان سپاس می گذارم...

بابا جون هنوزم دوست دارم یه عالمه....هر چی بگم بازم کمه

دلم برات تنگ شده

بابا جونم هنوز جای کلی شکر داره که هر موقع دلم برات خیلی تنگ میشه و طاقتم تموم میشه

می آی به خوابم و باهام حرف می زنی

و من بازم می تونم بیام تو آغوش گرمت و ببوسمت...

الحمدلله

 

نظرات 2 + ارسال نظر
فهیمه سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:28 ق.ظ http://dozd_del.blogsky.com

سلام

عیدتون هم مبارک خدا باباتونو هم رحمت کنه

همیشه غمگین ترین و رنجورترین لحظه زندگی آدم توسط کسی ساخته میشه که شیرین ترین و به یاد مونده ترین لحظه زندگی را برایت ساخته است...

خوش باشین
خدانگهدار

دو پرنده یک پرواز چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:35 ب.ظ http://2birds.blogsky.com

س ل ا م
امیدوارم که حالت خوب باشه
بعد از یعد غیبت دو هفته ای دوباره اومدم و نوشتم
این بار تو روز خودم
آره×××××× روز تولدم××××× و روز پدر .....
منتظر حضورت هستم
زیاد منتظرم نذاری
سبز و شاد باشی
ف ع ل ا
(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
______ xxxxxx____________xxxxxx
______xxxxxxxxxxx______xxxxxxxxxxx
_____xxxxxxxxxxxxxx___xxxxxxxxxxxxx
_____xxxxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxxx
_____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
______xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
_______xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
_________xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
____________xxxxxxxxxxxxxxxxx
_______________xxxxxxxxxxxx
_________________xxxxxxxxx
__________________xxxxx
___________________xxxx
___________________xxx
__________________xx
_________________x
_______________

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد