خبرای این مدت

 

اقیانوس نه تنها در پس امواج پنهان است بلکه خود را در امواج متجلی می سازد...

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

این هفته دارم حسابی درس می خونم...احساس خستگی ای که قبلا موقع درس خوندن داشتم خیلی کم رنگ شده به طوری که بعضی وقتا اصلا یادم میره ساعت چنده!!!!! امیدوارم که این روند تا آخر بتونه ادامه پیدا کنه...امروز وقتی مامان برام چایی آورد بهم گفت:"ممنون که درس می خونی!!!!!"

-----

میگن کارای خدا بی حکمت نیست... واقعا درسته... من اینو دیروز تجربه کردم... بابت یه اتفاقی که حدودا چند ماه پیش برام پیش اومده بود ناراحت بودم. اما نتیجه ی خوبشو دیروز متوجه شدم. وقتی خدا یه چیزی برا آدم بخواد که به نفعمونه دیگه هیچ چیز نمی تونه در مقابل خواستش مقاومت کنه و اراده او همواره پیروز است. حتی سخت ترین دلها هم نرم میشن چه برسه به دل مهربون مامان من....اصلا فکر نمی کردم موافقت کنه...البته در عوضش از من قول گرفته...

خوب شد اینطوری به هر دو تا خواستم می رسم!!!!(البته ان شاء الله..)

-----

یه خبر خوش دیگه که دیروز خیلی خوشحالم کرد قبولی دوستم در آزمون کارشناسی ارشد اونم همونجایی که خودش دوست داشت قبول بشه بود. (دوستای منن دیگه!!!)

امیدوارم سال دیگه همین موقع به خودم تبریک بگم ;)

------

بعد از مدتها امروز ناهار لازانیا درست کردم... از همیشه خوشمزه تر شده بود...(ای ول دست پخت خودم...)

------

یه کار دیگه هم دارم می کنم که بعدا هر موقع تموم شد میگم....

نظرات 2 + ارسال نظر
هر کاری کرد که مزاحم نشه ولی شد ! پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:59 ق.ظ

حالا میخوای بخوا نمیخوایم بخواه

سلام . خوبی ؟
خسته نباشید .
خوب میبینم که داری حسابی درس میخوونی و میخوا جایزه را بگیریا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ( کدوم جایزه ؟؟)

۵ماه پیش چی شده بود مگه ؟؟

خوب انشاالله که موفق باشی

تنهاترین تنهایان پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 05:35 ب.ظ http://tanhatarinetanhayan.blogsky.com

خداحافظ همین حالا ، همین حالا که من تنهام
خداحافظ به شرطی که بفهمی ، تر شده چشمام
خداحافظ کمی غمگیـــن بــه یاد اون همه تردید
بـــــه یاد آسمونی کـــــه منـــو از چشم تو می دید
اگه گفتم خداحافظ نه اینکه رفتنت سـاده است
نه اینکه میشـــه باور کـــرد دوباره آخـــر جاده است
خداحافظ واســـه اینکـــه نبندی دل بـــه رویــاها
بدونــی بی تـــو و بـــا تـــــو همینه رســم این دنیـا
خداحافظ ... خداحافظ ... همین حالا !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد