مناجات

خداوند

پیش از آنکه بخوانم پاسخم داد.

صبورانه در انتظار خداوند میمانم و به او توکل می کنم.

خداست خزانه ی کل شکست ناپذیر و بی درنگ خیر و خوشی من.

با ایمان به الوهیت درونم چون به سوی موانع پیش روم از سر راهم برمی خیزند.

چون با آن یگانه ی جدایی ناپذیر همراهم. پس با خیر و خوشی جدایی ناپذیر خود نیز همراهم.

خدا مونس جان من است. همانگونه که من به او توکل کامل دارم او نیز به من اعتماد کامل دارد.

خدا با من است. چون هیچ چیز نمی تواند او را شکست دهد هیچ چیز نمی تواند مرا نیز شکست دهد.

من اکنون برای تحقق مراد دلم تدارک میبینم تا به خدا نشان دهم که ایمان دارم او به وعده ی خود وفا خواهد کرد.

از بدکاران نمی رنجم و کینه به دل نمی گیرم. (چون هر انسانی حلقه ایست طلایی در زنجیر خیر و صلاحم).

و او هم اکنون خواسته ی دل مرا به من خواهد داد.

اکنون به نام خدا هر چه هراس در من نابود میشود.

 زیرا میدانم قدرتی نیست که بتواند آزار رساند.

چون فقط یک قدرت هست و

آن هم خداست.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
بانوی ماه دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:44 ق.ظ http://banooyemah.blogsky.com


سلام
ای رهگذر
با نگاه بی انتهایت
به عمق تک تک حروف و
واژه هایم بنگر و
آرام آرام
مرا همراه با این صفحه ورق بزن...
و بعد به رسم روزگار مراو
عمق نو شته هایم را
به دست فراموشی بسپار...

رضا دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:10 ق.ظ http://http:/

سلام دوست خوبم

من از شنیدن خبر فوت پدرتون خیلی متاثر شدم چون من خودم هم مثل تو پدرم رو و حتی مادرم رو با فاصله ۱۴ ماه از دست دادم / البته حرف ۱۰ سال پیشه .

و میخواستم بهت بگم که من خوب میدونم چی میکشی از بی پدری .
باور کن حتی بعد از پدر نتونستم حتی ازدواج کنم .
چون هیچکی مثل پدر و مادر دلشون برا پسرشون تاپ تاپ نمیکنه و شبو براش بیدار نمیمونه .

من برا درددل کردن آمادم / سینه من دریایی از غمه /بیا تا برات دریچه ای از اون رو باز کنم تا بدونی که فقط تو نیستس که غم داری و به کسی نمیگی . من سراپا غم هستم ولی در عین حال سراپا شلوغی و شوخی و گپ و سربه سر گذاشتنم / اسم من رضاست و خوشحال میشم یه هم درد داشته باشم
مرسی
به امید دیدار

نیمچیچی دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 05:10 ق.ظ

سلام خوبی خانوم خانوما .؟
متن زیبایی بود .
ممنون که جواب میل را دادی و خوشحالم که حسابی به درسات میرسی .
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد