امروز

نمی دونم چرا امروز اصلا حس خوندن نداشتم. 2روز از برنامم عقبم. آخه دیروز صبح دکتر بودم تا جواب آزمایشامو نشونش بدم. بعد از اذان ظهر هم که رفتیم زیارت. شب وقتی خونه رسیدیم ساعتای 5/10 بود. ساعتای 1-5/1 بود که خوابیدم.

از شدت خستگی صبح ساعت 10 بیدار شدم. بعد هم رفتم داروهامو گرفتم. تو راه برگشت یکی از دوستان دوران دبیرستانمو دیدم. ازدواج کرده بود. خودش کاردانی برق خونده بود و شوهرش هم مهندس برق بود و محل کارش اهواز، برا همین هم اون یکی دو سالی میشه که رفته اهواز. یه ماه پیش برا بدنیا اومدن بچش اومده اینجا و آخرهفته ی دیگه دوباره برمیگرده. قرار شد یکشنبه دیگه با 2تا از بچه ها بریم دیدن خودشو پسربچه ی نازش آقا کیان....

 

امشب مدرسه ی مامان افطاری بود. کلی دوستای مامان تحویلم گرفتن. اونقدر مهندس امشب شنیدم که برا چند سالیم بسه!!!!!

بچه های مدرسه دورم جمع شده بودنو کلی سوال پیچم کردن. باورشون نمی شد من مکانیک خوندم... بعضیهاشون میخندیدن...نمیدونم چه تصوری  میکردن که اینطور با تعجب و خنده بهم نگا می کردن...

 

من در این لحظه اصلا حوصله ندارم...دوست دارم یکی دعوام کنه!!!! خداییش لازمه هااااااااا

 

نظرات 3 + ارسال نظر
هیچکس پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 05:07 ق.ظ

سلام خوبی یا بهتری ؟
خوب اگه کسی حالیش باشه که به تو مهندس نمیگه آگه کی گفته میکانیک مهندسه ؟؟؟؟؟!!!! اونا هم بچه بودن که گفتن . اگه هم معلمها گفتن که نا امیدم کردن!!!
***
خوب پس میخوای یکی دعوات کنه هااااااااا؟؟؟؟
از چه نمونه ای را دوست داری میفرمودید من خودم در خدمتون بودم
***
اااااااا راستی پس تو چت شده آخه ؟؟؟ دکتر و دارو و آزمایش .....
زنده ممونی یا نه ؟؟؟!!!!!!
ما کلی داریم صرفه جویی میکنیم واسه هدیه تو پس قربون دست فعلا زنده بمون !!!
***
اون میلی هم که قرار بود برات بفرسم : میفرستم توی این دو روز نشد ولی باشه میفرسم .
***
فعلا خداحافظ

تنهاترین تنهایان چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 03:24 ق.ظ http://tanhatarinetanhayan.blogsky.com

سلام
میخواستی دلم بگیره...؟
میخواستی بغض کنم...؟
میخواستی دلم براتون تنگ تر شه ...؟

هم دلم گرفت...
هم بغض کردم...
هم دلم براتون تنگ تر و تنگ تر و تنگ تر
پس لااقل واسه گرفتن هدیه هم که شده یه سری به کلبه تنهایی من بزن !!!
در پناه حضرت دوست شاد باشید و امیدوار.

عشق الکی شنبه 22 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:14 ب.ظ http://vosogh.blogsky.com

سلام
خودم دعوات می کنم
با کتک باشه یا فقط لفظی
راست شو بخوای اصلا دسته بزن ندارم
ولی لفظی دعوات می کنم
د ها بچه بد
کی گفته مکانیک مهندسه ؟ هان
مگه هر کی روغن عوض کنه میشه مهندس (چشمک)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد