شب قدر

                                          

                                  

التماس دعا

 

نظرات 5 + ارسال نظر
خانوم دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:03 ب.ظ http://khan00m.blogsky.com

عجب شبیه امشب
التماس دعا

امیر دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:05 ب.ظ http://signor666.blogsky.com

سلام
وبلاگ جالبی دارید
دیدم حالا که خوشم اومده یه نظر ناقابل کمترین
کارییه که میتونم بکنم
به من هم سر بزن واگه مایل بودی بیا به هم لینک بدیم
خدا حافظ
التماس دعا

نیمچیچی دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:15 ب.ظ

این همه اومدی و رفتی و آپ کردی همین ؟؟؟؟
خوب همین طوری میگفتی قبول میکردم !!{نیشخند}
چون تویی یه کاری برات میکنم .
برا هرکی دعا میکنم دیگه توپه توپ میشه
بعدا باهات حساب میکنم .

خوب فعلا بای تا های

نیمچیچی دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:16 ب.ظ

میگما
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
یه چیزی
-
-
-
-
-
-

-
-
یارم رفت بگم
۰
۰
۰
۰
۰
۰
۰
۰
۰
۰
التماس دعا
=
=
=
=
=
=
=
=
بی مزه هم خودتی
+
+
+
+
+
یخمک

نیمچیچی دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:18 ب.ظ

چقدر ذوق کرد دید یه ۵ -۶ تا نظر داره نگو ۳تاش چرندا منه
}
}
}
امشب حسه نظر دادن دارم
/
/
/
/
هی هم میخوام نظر اساسی بدم میترسم یکی بیاد بخوونه
؛
؛
؛
؛
؛
موفق باشی همین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد