دلتنگی

امشب دلم خیلی گرفته... آسمون دلم پر ابرای تیره ای شده که دلش می خواد فقط بباره!

---

چند وقته هر بار حافظ رو باز می کنم این غزلش میاد!

...

نظرات 3 + ارسال نظر
همون رهگذر مزاحم خودمون خوبه ؟ شنبه 9 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:48 ب.ظ

سلام . خوبی یگانه خانوم ؟
ولی انگار زیاد خوب نیستی ؟؟
خوب هر باری پیش میاشد !!

من از شعر و غزل یه چیزایی سر در میارم ولی اینقدر نه که بخوام اظهار نظر کنم ؟؟!! خوب چیکار کنم ادبیاتم از همون اول ضعیف بود !!!!!

حالا خوب یه چیز دیگه میگفتی شاید یه نظری میدادم اساسی مثلا پختن کیک !!!؟؟؟٬٬٬

خوب چه میکنی با درسا ؟؟!!! خوش میگذره یا نه ؟

این شعرت که میگی هر دفعه میاد بدی نیست ولی الان وقتش نیست ؟؟؟!! الان باید موج مثبت بگیری !! امتحان در پیشه !!!!

نخوونی جیزه را از دست میدیا !!!! حالا من گفته باشم بعدا نگی نگفتی ؟؟٬٬٫٫

راستی میگم این مردم با صدام چیکار داشتن ؟؟
برداشتن اعدامش کردن !! آخه مردی به این شریفی را که نباید اعدام کرد ٬٬!


خوب دیگه چی بگم !!! نمیدونم حرفام ته کشید

یعنی حرفایی که بشه اینجا گفت و موج مثبت بده
(( حالا انگار اینا داد که دنبال یه کم دیگه هم هست ))

بیخیال تو همش حال منا میگیری !!!

خوب خانوم خانوما هر بار هم به خودت استراحت بده اینقدر درس نخوون ٬!!!!

سی پی یو میسوزونیااااااااااااااااااا

اونوقت دیگه گیر هم نمیاد .
در ضمن زیاد حرفات را توی خودت نریز .
زیاد وقت مناسبی واسه تنهایی نیست .
از همین الان بخوای اینطوری پیش بری به امتحان که برسی دیگه دیگه ؟؟!!!!

خلاصه با هرکی که میدونی و مورد اعتماده و میدونی بچه مثبت و موج منفی هم نمیده حرف بزن الکی الکی !!!!

یه حالی میده .
خوب کاری نداری ؟؟؟

هاااااااااااااااااا ؟؟؟

باشه جواب نده .

ما رفتیم .

موفق و پیروز باشی

یه دوست سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:25 ب.ظ

سلام..چرا دلت گرفته عزیزم؟
بخند تا دنیا به روت بخنده

EBI دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:01 ب.ظ http://montazerbash.blogfa.com

SALAM KHIYLI BAHALE YEKI AZ WEBLAGAYE GHASHANGE DONYA WEBLAGE SHOMAS AGE GHABEL MEDONI IN WARA BIYA NAMAK GIR NEMISHI
ٌٌWWW.EBIJOK.BLOGFA.COM BY

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد