پنجره

 

یک پنجره برای دیدن
یک پنجره برای شنیدن
یک پنجره که مثل حلقه ی چاهی
در انتهای خود به قلب زمین میرسد
و باز میشود به سوی وسعت این مهربانی مکرر آبی رنگ
یک پنجره که دست های کوچک تنهایی را
از بخشش شبانه ی عطر ستاره های کریم سرشار میکند
و میشود از آنجا
خورشید را به غربت گلهای شمعدانی مهمان کرد
یک پنجره برای من کافیست ............

 

 

 

 

 

دوستان خوبم عید غدیر خم رو به همتون تبریک میگم

 

 

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
توحید یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:27 ب.ظ http://niid.blogsky.com

یک پنجره برای تمام زندگی...

فرزاد یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:41 ب.ظ http://petti.blogsky.com

سلام یگانه جان
وبلاگت خیلی قشنگه
بهت تبریک میگم
دوست دارم پیش من هم بیای
خوشحالم میکنی
منتظرم

حالا بعدا میگم دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:50 ق.ظ

اااااااااااا از کی تا حالا رفتی تو کار در و پنجره ؟؟؟

بابا تو همون روغن بهران را بچسب بسه ؟؟؟!!!!

قربونت ما هم یه پنجره هست شایدم دره مال این قلبمون میخواستیم اگه بشه یه کاریش بکنی فقط رو به تو باز بشه !!! میشه ؟؟؟!!!!

ااااااااا راستی یادم رفت سلام کنم .
سلام خوبی یا نه ؟

نگی حالا نازش را کشیدم اومد نظر دادا
نخیرم اون دفعه هم زودتر از همه پستت را خووندم ولی نظر ندادم .

بگم چرا ؟؟؟ میگم بعدا آبروت میره اینا هم نمین نظر بدهند . میفهمن نامردی ْ!!!!

وایییییییییییییییییییی نه من که نگفتم این کوچولو گفت !!! من نبودم


بگذریم خلاصه بگم که
(( گرچه یاران فارقند از یاده من** من ایشان را هزاران یاد باد ))

حافظا حافظ کیه بابا مال خودم بود .

حالا مثلا چه وضعیتی داره که آره .......

خوب بابا برق چشات مردم را کشته چیکار میشه کرد .

چقدر گفتم میری بیرون عینک آفتابی بزن ؟؟؟!!

گوش نکردی دیگه !‌<‌؟

راستی عید تو هم مبارک .
من هم به بهونه عید احتمالا فردا یه آپ میدیم بالا !!!

((من که نمیگم بعضیا میگن خوب به من چه )) نهههههه


خوب یگانه خانوم کجایی نیستی ** افتادی به پیسی ** نکنه کمونیستی ** (بقیشا نمیشه گفت)

آره میگفتم برات ؟؟؟
میگم گواهینامه داری ؟؟؟؟
@
@
@
@
@
@
@
@
@
نرو پایین
@
@
@
@
@
@
با توام نرو پایین
@
@
@
@
@
@
ها دیدی نمیتونی نری !!!؟



یه لبخند بزن !
بیشتر
آها

کشتی منا به خدا با اون خندهات !!!!!!!!!!!!!



خوب عید غدیر خم را ((درست گفتم )) به شما و خانواده گرامی تبریک میگم

آآآآآآآآآآآآآآآآ چقدر با کلاس


میگم راستی به این اکیپ که واسه بهنام دختر پیدا میکنن بگو واسه منم یکی پیدا کنن !!!!<<<


خوب فعلا بسته !!!‌؟؟؟

حالا میخواستم یه جک بگم یادم رفت !!!!

از بس حرف زدی !؟

بیخیال

فعلا کار نداری (((میدونم از همون اول هم کار نداشتی ))

هیشکی منا دوست نداره


حق داری به خدا



کار نداری ؟؟؟!!!!!


خوب جواب نده
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


بایییییییییییییییییییییییییییییییییییی


**************************************

هنوز نفهمیدی ؟؟؟ دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:56 ق.ظ

این قسمت که گفت

بعدا توسط نویسنده تایید میشود

نیمچیچی این چی چی بود

نداشتم

آها فهمیدم

این مال نظرها بعضیاس که دیگه آره دیگه

خوب نظر بعضیا ابراز مجبت نمیشه تایید بشه که اونوقت همه میفهمن ؟؟؟!!!

من که نفهمیدم !!؟؟

ولی اینا تایید نکن چون یه وقت میبینه بعد دعوات میکنه میگه دیدی آخر سوتی دادی

وایییییییییییییی

خدا مرگم بده ساعت ۴صبح شد

الان فکر کنم داری پادشاه چهارم قاجاری و جنک هخوامنشی را خوا میبینی

چه حالی میده

اگه میدونستم خوونتون کجاس میومدم یه آدامس میچسبوندم رو آیفون

بیبن اینا تایید نکنیا

جونه خودم دردسر میشه

هر چند طرف زن ذلیله



یادم باشه که یه شعر براش بگم

فعلا

امید دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:46 ق.ظ http://iwish.blogfa.com

نوشته هات رو خواندم. خیلی قشنگ هستند. خسته نباشی!

فرزاد دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1385 ساعت 10:55 ق.ظ http://petti.blogsky.com

سلام یگانه جان
خیلی خوشحالم که پیش من اومدی
اگر با تبادل لینک موافقی خبرم کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد