آزمون شرکت برق

 

امروز رفتم برای امتحان آزمون استخدامی شرکت برق. از بین اونهمه فقط 2نفر مکانیک میخوان. تقریبا خوب دادم و امیدوارم موفق بشم اما اگه هم نشد زیاد ناراحت نمی شم چون متوجه می شم راه زندگی من یه جای دیگه است. نمی خواستم تا بعد از کنکور تو این آزمونا شرکت کنم اما به خاطر مامان و نگرانیاش و اینکه دلم می خواست آرامش داشته باشه شرکت کردم. البته خودمم محیط نیروگاه رو دوست دارم. کارآموزیم که اونجا بودم محیط و افرادش برام جالب بود و خوشایند. فقط یه مشکل بود و  اون هم اینکه هیچ خانومی اونجا کار نمی کرد. حالا تا قسمت چی باشه. فعلا که تنها امیدم خدا و لطف و محبتشه....

 

اوضاع درسام هم تقریبا متوسطه. این 3هفته باقی مونده باید کاملا جمع و جورشون کنم.

 

راستی بالاخره این هفته سیم کارتم رو بعد از یک سال گرفتم. یه گوشی k510i سونی اریکسون هم بهنام بهم داده...

 

 از بهنام هم یه شیرینی و بستنی برا قبولیش گرفتیم و تو خرج انداختیمش!...

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
توحید سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:51 ق.ظ http://niid.blogsky.com

موفق باشی.
قسمت و خودت میسازی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد