چی کار کنم؟

حالم یه جورایی گرفته است. فکرم به هم ریخته شده و آشفته است. یه جورایی تو دودلی موندم!یه مدته به سرم زده سر جلسه کنکور دانشگاه آزاد نرم. هر چی فکر می کنم می بینم اگه قبول بشم و بخوام برم مامان خیلی تحت فشار قرار میگیره. آخه بهنام هم داره داماد میشه.تازه خودمم اگه قبول بشم و نرم بیشتر ناراحت می شم،  وهم اینکه مامان گناه داره. نمی دونم چیکار کنم؟!

--------

 

از تو خونه موندنم خسته شدم. دلم می خواد برم سر کار. اعلام نتایج هم افتاد برای خرداد! ای خدا یعنی من باید تا یه ماه دیگه هر شب خواب اعلام نتایج رو ببینم؟ دیگه تحملم داره تموم میشه!

من بابائیمو می خوام! دلم بد جور براش تنگه. حتما اگه بود کمکم میکرد که درست تصمیم بگیرم. باهام حرف می زد تا آروم بشم، مثل قدیما.....

خدایا کمکم کن و پناهم باش...

 

--------

 

گل سرخی که قبل از عید تو گلدون کاشتم داره گل میده. خیلی باحاله. اما اون یکی گل سرخ که تو یه گلدون دیگه کاشتم هنوز گل نداده، اما چندتا برگ جدید داده!

گل بنفشه کوچولوهامم حالشون خیلی خوبه وکلی خوشگلن.

 

-------

 

امروز رفتم و لباسمم پرو کردم. رنگش آبیه. قشنگ شده بود.

دکوراسیون خونه و اتاقمم یه کمی عوض کردم.

 

-------

 

متن زیر هم حکایت جالبیه...

 

دیروز شیطان در حوالی میدان بساطش را پهن کرده بود؛ فریب می‌فروخت.

مردم دورش جمع شده‌بودند،‌ هیاهو می‌کردند و هول می‌زدند و بیشتر می‌خواستند.

توی بساطش همه چیز بود: غرور، حرص،‌دروغ و خیانت،‌جاه‌طلبی و ...

هر کس چیزی می‌خرید . و در ازایش چیزی می‌داد.

بعضی‌ها تکه‌ای از قلبشان را می‌دادند . و بعضی‌پاره‌ای از روحشان را. بعضی‌ها ایمانشان را می‌دادند . و بعضی آزادگیشان را.

وشیطان می‌خندید.......

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
someone چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:08 ب.ظ http://yaveh-gooyan.blogsky.com

نمیدونم چرا به قسمت دوم نوشتت که رسیدم نا خود آگاه اشکم اومد پایین .......
موفق باشی

نرگس چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:11 ب.ظ http://nargesb.blogsky.com

به خدا توکل کن همه چی درست می شه...
تو هم به گل علاقه داری؟ منم همینطور...

حضرت عشق --** روزبه **-- چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:34 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

...چاره ای جز این ندارم آخه خون شدی تو رگ هام...می میرم اگه نباشی بی تو من بد جوری تنهام...من چه جوری تو رو خواستم ؟تو چه جور ازم گذشتی...
--------
سلام
میخونه ی **حضرت عشق** آپ دیت شد !
منتظرتم
قربانت
فعلا....
--------- یا حق !‌---------

فرزاد یکشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:39 ب.ظ http://petti.blogsky.com

قسمت دوم نوشته ات خیلی قشنگ بود
منتظرم بیای پیشم
مردم از بی هیچکی!

امیر دوشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:02 ب.ظ

بی خیال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد