خبرای خوب

سلام....

خبر برای نوشتن زیاد دارم. هم خوب و هم بد. (اما خوباش هم بهتره، هم بیشتر)

اول خبرای خوب رو به ترتیب میگم...

۱- سه شنبه هفته ی قبل رفتم مشهد و شب تا صبح حرم امام رضا بودم، خیلی باصفا بود،‌ نماز صبح هم اونجا بودیم، برای سلامتی و خوشبختی خانوادم و همه فامیل و دوستام دعا کردم....

 

۲- یکشنبه جشن نامزدی بهنام در تالار مهر برگزار شد، وای من خواهرشوهر شدم.... خوشبختانه خیلی هردومون خیلی همدیگه رو دوست داریم. برام شده مثل یه خواهر و از حالا به خاطر رفتنش به دانشگاه و اینکه نمی تونم مدتی ببینمش دلم گرفته!

 

۳-  برنده قرعه کشی بزرگ سایت ایران برد در سال 86 شدم.

 

۴- بالاخره کارای خاله زهره درست شد و قرار شده 26ام با همسرش برن حج عمره.

خیلی خوشحال شدم...

 

۵- اتفاقی دریک کتاب فروشی با شخصی آشنا شدم که صحبت کردن باهاش برام جالب بود و کلی راهنماییم کرد،‌....

به خاطر اینکه حس خوبی که با نوشتن این خبرای خوب پیدا کردم از بین نره، خبرای بد رو نمی نویسم!

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 06:48 ب.ظ http://corbis.blogsky.com

اول اینکه زیارت قبول باشه...

دوم اینکه مبارک باشه نامزدی آقا داداشتون...سوم هم باز هم مبارک باشه جایزه قرعه کشی...
چهارم هم ممنون که سرزدین....

با
بای

someone سه‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:43 ب.ظ http://yaveh-gooyan.blogsky.com

سلام .
امیدوارم همیشه شاد و پر از انرژی و همیشه خوش خبر باشی دوست من..
برا همه شادی هات خوشحالم ....
من به روزم

هیس چهارشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:08 ب.ظ

سلام خوبی یا بهتری یگانه ؟
ایشالا همیشه خوش خبر باشی

من که اینا رل میدونستم !!! یه چیز جدید میگفتی من ندوونم

هاااااااا این قرعه کشی چی بید ؟؟ چی گیرت اومد هاااا

اگه اینم نمیخوای مثل کیک تولد و شیرینی عقد و ... خودت بخوری و جای منم بخوری اااا بیا با هم قسمت کنیم !!!! (( خوب نمیخوای چرا بد نگا میکنی بچه میترسه ))

راستش غرض از مزاحمت مزاحمت بود !!!!!!

هاااااا این اخبار انگار میگه فردا و پس فردا آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد !!!‌

شایعس ؟؟!!!!!

هااا راسته ؟؟

خوب حالا تو فردا داری یا پس فردا ؟!!

این مکانیکا کی امتحان دارن ؟؟

اون سوال هم میشه روغن موتور 20W50 !!!!!!!

اون یکی هم میشه ضد یخ بهران !!!!

خلاصه تبلیغات یادت نره
هاااا چرت گفتماا هاااا

چیکار کنم ؟؟!!!

خوب به هر حال ایشالا که موفق و پیروز باشی
نگران اون چیزایی که توی پست قبلی گفته نباش
همش درت میشه
یعنی همش دست خودته

ایشالا که دولتی قبول شدی که دیگه نگران هیچی نباشی

تو میتونی
هاااا میتونی

میتونی تایید نکنی مشکلی نداره

خوب دیگه برو بخواب که کار زیاد داری

منم امشب خبر را شنیدم گفتم بیام یه سری هم به آیدی خودم بزنم بعد چند وقت هم به تو


شبت خوش
اگه هم روز هست که روزت خوش

در کل موفق شاد در دنیایی از
عشق ؛ صفا ؛ صمیمیت برات آرزو میکنم

قربان تو

مصطفی یکشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:17 ق.ظ http://mostafa-sh.blogsky.com

سلام خوبی؟؟

خیلی عالی بود ان شالله همیشه خوش بگزره تویه تمام مراحل زندگی

خوش به حالتون که حرمامام رضا هم زیارت کردین

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد