...!!!...؟؟؟

 

سلام... با خودم قرار گذاشتم هر 5شنبه شب برا وب لاگم یه پست جدید بگذارم...

تو این مدت که ننوشتم یه دور کامل وب لاگم رو خوندم، و کلی از خاطرات تلخ و شیرین گذشته برام زنده شد.!

*****************

1- سریال یانگوم رو تا آخر دیدم... آخیششششششششش حالا دیگه با خیال راحت به زندگیم می رسم و دیگه عمرا سراغ سریال نمی رم!

2- من نتونستم به حس کنجکاویم غلبه کنم،‌ می دونم که کار اشتباهی کردم... اما من قصد آزار نداشتم، همش از رو کنجکاوی بود که بدونم خوابم راست بوده یا نه....به هر حال ببخشید....

3- بالاخره برا زبان مجبور شدم برم کلاس خصوصی... 2نفر دیگه هم هستند که یکی از اونها همکلاسی دوران دانشگاهم بود، اونها از اردیبهشت شروع کردن... به استاد و خودم قول دادم که خودم رو بهشون میرسونم... این زبان خوندن کل وقتم رو پر میکنه، فرصت سرخاروندن هم ندارم!

4- ماجرای ملاقات مادرجون و حاج آقاییم با دایی جونم در سوریه! واقعا یه سورپرایز بزرگ برای اونا بود که بدون اینکه انتظار داشته باشن یه دفعه پسرشون رو دریک کشور دیگه ببینن، از اون لحظه فیلم گرفته بودن، طوری گریه می کردن که انگار سالهاست همو ندیدن، اما از آخرین دیدارشون فقط یه هفته گذشته بود!

5- همه دارن برا عروسی حاضر میشن... خرید عروسی و دوخت لباس شب سرتیتر خبرای خانم های فامیل بود...واییییییی من لباسم هنوزکلی کار داره! هنوز اون یکی دیگه هم اصلا برش نخورده!

 

6- دیروز روز بدی بود،‌ هم نه گفتم و هم نه شنیدم! نه ای که من گفتم با اینکه سخت بود اما فکر می کنم درست بودش، اما اگه یه روز اینو خوندی می خوام بدونی بهترین و شیرین ترین زندگی رو در کنار خانوادت برات آرزو می کنم، ممنونم به خاطر لطفی و توجهی که به من داشتی....

7- و نه ای که شنیدم کمال بی انصافی بود....من کلی رو این مساله برا زندگی و کارم حساب باز کرده بودم!

*****************

تو این شبهای زیبا برام دعا کنید...

 

نظرات 2 + ارسال نظر
میدونی ! دوشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:09 ق.ظ

*موفق باشی گل*

خدا خودش کمکت کنه

*‌ خدایا خدایا خودت کمکش کن *

هرجی میخواد بهش بده

بای

من یک فرشته در لباس شیطان شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:09 ق.ظ http://laya65.blogfa.com

سلام گل من
امیدوارم تمامی اتفاقاتی که دوست داری برات بیفته
منم مثل تو دلم میخواد آخر قصه یانگوم رو بدونم و از فضولی دارم میمیرم حالا که تو تا آخرشو دیدی خوب برای ما هم تعریف کن ما هم خیالمون راحت شه ..........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد