راز شاد زیستن

 

راز شاد زیستن انجام دادن آن کاری نیست که دوست داری

بلکه دوست داشتن آن چیزیست که انجام می دهی

یه چند وقتیه این جمله همش جلو چشام رژه میره.... کلی هم به دل من نشسته.... ای کاش منم افسوس اینو نخورم که کارم اونی که دوست داشتم نیست.... اما خوب بازم جای شکرش باقیه....

آقا من پولم رو می خوام.... کلی روش برنامه ریزی کرده بودم.... خودمم که روم نمیشه بهش بگم اونم هی امروز و فردا میکنه...

بهزاد هم انتقالیش جور شد و اومد همینجا ور دل ما!

تو دلم هم مثل اتاقم کلی بهم ریخته است.... فرصت نمی کنم مرتبشون کنم....

دلم می خواد تو این شبا برا خودم دعا کنم اما نمی دونم چرا وقتش که میرسه از همه چی و همه کس بایدم میاد جز خواسته های خودم که قبلش طبفه بندی کرده بودم!

بازم تصمیم گرفتم که دختر خوب و بنده ی بهتری باشم....

...التماس دعا....

 

نظرات 6 + ارسال نظر
از یاد رفته !!! دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:26 ق.ظ

سلاااااااام
چطووری؟
خووبی؟

خوب تصمیم خووبیه که دختر خوبی باشی!!
خیلی لازم بووود !!!!!

خووب دااداش هم که اومده ور دلت !

دیگه اینکه خوب حالا که رازش را بلدی حتما عمل کن !

حالا اتاقت را میشه یه کاری کرد ولی دلت را فقط خوودت باید یه کاری بکنی !

راستی تو کجای کاری ؟
خووب پیش میره یا نه ؟

پیـــــــــــش ماا بیا
~!
بای بای

احمد سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:34 ق.ظ http://articles.blogsky.com

با آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون...
یا حق

مصطفی چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:35 ق.ظ http://mostafa-sh.blogsky.com

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه

آره واقعا کاکی میشد آدم همون کاری رو انجام بده که دوس داره
انشالله مشکلاتتون حل بشه

مجتبی یکشنبه 29 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:44 ب.ظ http://www.onlyboy-crazy.blogfa.com/

شمع دانی به دم مرگ به پروانه چه گفت؟ گفت ای عاشق بیچاره فراموش شوی... سوخت پروانه ولی خوب جوابش را داد گفت طولی نکشد نیز تو خاموش شوی...
سلام ممنون که منو فراموش نکردی ...به زودی آپ میکنم..
خدانگهدار

از یاد رفته ! چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:53 ب.ظ

سلاااام
چطوری ؟
خوبی ؟؟

پس من هرچی آف میزارم جواب نمیدی !!
پس کجاایی !؟

یه چیزی بگووو خوب

درسا چطوره ؟
خوب پیش میره ؟

ایشالا که قهرمان بشی بری واسه جام جهانی ~!!~

فعلا بای بای
مواظب خودت باش

محمود سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:07 ب.ظ http://ghat-reh.blogfa.vom

سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد